30.6.06

allez hop ermee

allez, ik zal er dan ook maar aan meedoen. niet dat ik een hypervlotte pen heb. of dat ik de hoop koester dat half belgië mijn kriebeltjes zal lezen. of dat ik van mezelf verwacht dat ik hier met regelmaat kriebeltjes zal neerpennen. waarom dan? mmm, i dunno. betreft het één of andere onverklaarbare behoefte om hier en daar een kriebeltje te plaçeren? of ligt het aan het feit dat ik onlangs nog met enige weemoed moest denken aan de 'thought sheets' die de lerares engels me tijdens het uitwisselingsjaar in kansas deed schrijven? mja, het kan ook gewoon zijn dat ik geïnspireerd geworden ben door al die fijne blogs die ik bij mijn omzwermingen op het net (pas!) ondekt heb. jaja, ik beken: ik ben niet zo high-tech aangelegd. voorwaarde 1 om er mee door te gaan: de weg terugvinden naar mijn allereigenste blog :-) niettemin alvast bravo aan mezelf

Geen opmerkingen: