2.11.06

gaat dat zien vanavond!

aan allen die zich vanavond in de wijde omtrek van het gentse bevinden: gaat dat zien, het optreden van i do i do, om 21u30 in de charlatan. helemaal zeker weet ik het niet, maar ik denk dat het gratis en voor niets is.

ter info (en ik pik hier even het tekstje over i do i do van de charlatan): In 2002 haalde dit trio onder de naam “Land” de finale van Humo’s Rock Rally en kreeg het zeer lovende kritieken van de jury. 4 jaar later worden ze onder de naam “I Do I Do” herontdekt en dit door niemand minder dan producer Chris Brokaw (Steve Wynn, Evan Dando, ...) en technicus Paul Kolderie (Radiohead, Morphine, Buffalo Tom, ...) met wie I Do I Do tijdens juli 2006 in Boston (US) hun eerste langspeler inblikte.Het resultaat van dit hard labeur zal te beluisteren zijn in het najaar van 2006.De Humo’s RR jury had gelijk ... dit is een talentvolle band die ooit toch boven water zal komen !

7 opmerkingen:

Anoniem zei

hm ja. maar het zal nu toch toman in de vooruit worden denk ik.
(overigens ten antwoord: sufjan stevens/mono/yo la tengo/tunng+d.jurado)

Anoniem zei

Ik ga ook!
Al is het maar omdat het lief van de zus van Sofie erin meespeelt.
Als dat geen goede reden is ;-)

Anoniem zei

@pironik: da's wel indrukwekkend, dat lijstje. bij het zien van de naam sufjan voel ik zelfs een beetje jaloezie opkomen :-). enjoy!!

@aline: amaai 't gaat weeral gesjellig worden vana, ruth en a. komen ook!

Anoniem zei

Heb er een demo van liggen en heb ze ergens eens zien spelen ook. Was het Westtalent of HRR, ik weet het niet meer... In elk geval, I Do I Do is eerlijk gezegd niet mijn kopje thee. Misschien is hun nieuwe werk stukken beter, maar met wat ik er toen van zag, gaan ze de wereld - helaas voor hen - niet veroveren, vrees ik.

Gelukkig verschillen smaken en misschien ben ik wel de enige die hen niet lust ;-) (tenzij rauw, haha)

Anoniem zei

@freaq: het is dat het kennissen zijn, want anders had ik i do i do nooit gekend. ze spelen intussen met een man meer (vier nu). naar het schijnt was het ferm de moeite. boehoe dat we dat gemist hebben, want de muziek die ze brengen is weldegelijk mijn kopje...

Anoniem zei

moh, allé, reclame voor i do i do op jouw blog : )
toch één nuance: dit trio was niet het vroegere land, land was met vier en had toen een andere drummer en bassist maar dat zijn details voor de kenners ; )

het optreden was af
de klank was net iets te goed waardoor stef niet moest schreeuwen maar gewoon kon zingen waardoor ze naar mijn goesting te braaf klonken
maar anderzijds
wie ben ik?
hoera voor jeff!

Anoniem zei

@tineb: moh! dan zijn ze serieus mis bij de charlatan!! merci voor de rechtzetting :-). volgende keer hopelijk geen accidenten, kan ik ook eens van een niet-schreeuwende stefaan genieten :-)