12.2.07

we doen mee dit jaar! joepie!

elke keer is het weer van dattum, elke keer moet ik dat hoofd van me breken en elke keer opnieuw kom ik af met een teleurstellend resultaat. neen, dat laatste klopt niet helemaal. voor zijn 26ste verjaardag kreeg hij toch maar mooi ne sjieken vélo (maar niet zo sjiek als de mijnen), en onlangs (voor zijn 27ste b-day) mocht hij een ipod ontvangen.

mijn lieve fannimus is dus zo nen typische man waarvoor het weinig evident is om met een leuk en origineel cadeau op de proppen te komen. grote en gigantisch dure cadeaus, geen probleem. een kleine fijne attentie bedenken, ho maar. nu valentijn voor de deur staat, vermoed ik dat het niet bepaald de bedoeling is om, zoals bij zijn verjaardag, aan fondsenwerving te doen bij familie en vrienden. nen grote cadeau op valentijn is ten andere not done. ik ben al lang blij dat we dit jaar nog eens meedoen!

bij deze: wie heeft tips voor een klein, fijn, persoonlijk (!) cadeau? zijn bij mijn lief nooit een optie geweest: mooi scheergerief, eau de cologne, sieraden, pennen, kleren, en dat soort zaken. ben het intussen moe om af te komen met: fnac bon, cd, boxershort. ow en geen biermand of zo, dat krijgt hij al genoeg -of voorziet hij zichzelf in.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Een hemd? een trui? een broek? een dosis anti-rook-chewinggums?

Anoniem zei

Ik kan je niet helpen, wij doen er niet aan mee wegen in stand gehouden door de winkels om toch maar de commercie te laten hoogvieren. (of zoiets. ;-) )

Anoniem zei

@schvdr: hihi, dat zou niet erg romantisch zijn hé, zo een doos nicorette pleisters of zo?

@young crazy fool: goh, wij normaal ook niet ze, maar het kwam gelijk goed uit. met nieuwjaar was het nogal triestig wegens platzak, en nu is het gewoon een fijn excuus om mekander te plezieren met een kleinigheid (nee, ik heb weinig excuses nodig op dat vlak :-))

pierre du coin zei

Jullie gingen toch ook soms naar de aqua azul? Ik heb daar ooit eens een bon (ik weet niet zo origineel) gekregen voor een massage van een half uur, deed wreed veel deugd!).
Andere tips: iets voor in het nieuwe huis? Misschien zo'n witte wegwerpoveral waar je zelf met een stift wat kan op tekenen? Mmm, lijkt me wat voor ons ook trouwens.

Nathalie zei

Ik doe er gewoon niet aan mee, en dat helpt ook al veel ;)

gypsy zei

@pierre: merci voor de tips, maar maak van die 'jullie gingen toch soms...' maar snel: 'jij ging toch soms...' :-) neen, daar zou ik hem echt geen plezier mee doen, mezelf dat wel.

@nathalie: tja ik was eigenlijk vooral aan het hengelen naar tips voor kleine attentiecadeautjes... met valentijn doen we alleen mee als het ons uitkomt. en dit jaar was dat (joepie) het geval!

@allen: ik ben er uit! het is dit geworden en ewel, hij was vree content.