13.4.07

mental note

vergaderingen deze week: twee stuks -uur van aanvang: 19u en 20u -uur van thuiskomst: resp. 3u en 2u30 -aantal consumpties: genoeg om het de volgende dag een beetje te gevoelen -mental note aan mezelf: kindeke, leert nu ne keer op tijd naar huis gaan. weet dat ge niet altijd en overal tot bij de laatsten *moet* blijven. gij zijt aan geen kanten het type mens dat genoeg heeft aan een paar uurkes slaap, maak uzelf maar niets wijs op dat vlak. functioneren doet gij wel even, maar het is niet je dat. leert dat nu ne keer...

meer algemeen: chance dat ik het mij allemaal zo goed kan permitteren... met alles wat er de komende tijd op stapel staat. en stilaan rijst dan het besef dat ik het nooit of never ga leren -mij te gedragen gelijk een verantwoordelijk en flink mens. en dat er met het oog op al die taken (zo zal ik het dan maar noemen) maar één ding op zal zitten, nl. mezelve opsluiten, de kluizenaar uithangen en mijn leven op nonactief zetten -maar nu nog niet, binnenkort ergens. pffff. het is altijd het één of het ander blijkbaar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het laat-maar-waaien-systeem en de morgen-komt-er-weer-een-dag-instelling, laat ik me vooralsnog door niemand afnemen. Het 'no strings attached' is de enige manier van leven die me echt bevalt.

Anoniem zei

@smiling cobra: mja, ik moet mezelf toch af en toe aan banden leggen of zoiets :-) ik amuseer me gewoon soms té goed...