22.5.07

gypsy fietst

en hoe! konteverkeerd en al. de afstand thuis-gent bedraagt normaalgesproken 8km, maar dit weekend deed ik er eventjes 20km over. zo stond het daar toch op mijn kilometriek. in plek van in een rechte lijn naar huis, moet ik blijkbaar een paar rondjes te veel gemaakt hebben. toen ik omstreeks 4u 's nachts voor de derde keer de fortis in melle-flora zag opdoemen, dacht ik wel even dat ik gek aan het worden was. of misschien eerder, gek ging worden. gypsy en oriënteringsvermogen: het wordt nooit wat.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Oriëntatievermogen -of beter: een totale lacune op dat vlak-en een hekel aan den brico: nog iets wat wij gemeen hebben.
Ja ik voel met je mee!!!

Anoniem zei

Als het 's nachts om 4 uur gebeurde, kan de oorzaak ook elders liggen natuurlijk. ;)

pierre du coin zei

@ cobra: mijn gedacht ;-)
ps. konteverkeerd: prachtig woord!

gypsy zei

@allen: ok ok ik beken schuld... u kent mij blijkbaar beter dan dat ;-). (maar ik heb echt geen oriëntatievermogen ook hoor!)

Anoniem zei

heeft ze van mamaaken geërfd ... elke keer ik uit melle vertrek rijd ik ook konteverkeerd (en da's geen gents)

Anoniem zei

Sja, vrouwen hebben sowieso al geen gevoel voor orientatie, en als ze dan nog eens 's nachts gaan fietsen, dat is er om vragen natuurlijk. :-p

gypsy zei

@mamaaken: kijk voila! echt ongelooflijk hoe slecht wij daar in zijn

@young crazy fool: het was inderdaad nen slechten combiné ;-)

Anoniem zei

Toevallig ook nog blijven hangen in de bloembakken onderweg?

Anoniem zei

@gnoerft: niet dat ik weet ;-)