30.7.07

bril

niet dat het mij zo vaak overkomt. maar toch deze dienstmedeling: mijn bril trekt op geen *tuut* nemeer. het is te zeggen, de glazen zijn niet straf genoeg nemeer. als ge dus naar mij zou tuten terwijl ik langs de overkant van de straat aan het pedaleren ben, en ik zwaai vervolgens met een iet of wat verdwaasde tote terug, moet ge dat niet persoonlijk nemen. ik zie simpelweg niet wie u bent. zodus, aan de mensen in de grijze auto op de ottogracht, vrijdag jl.: wie waart gulder?

-soundtrack bij deze post: beauty of the ride (sebadoh)-

6 opmerkingen:

Tjoff zei

Amai, je had me tijdens de Gentse Feesten nochtans fameus makkelijk herkend :)

gypsy zei

@tjoff: dat kwam door uw groot haar ;-)

Anoniem zei

Ken het gevoel... Heb een bril voor ver te zien, maar draag die alleen in de cinema, dus mensen aan de overkant van de straat herkennen lukt niet altijd ;-) Ben echter te ijdel om die bril vaker op te zetten...

Anoniem zei

@josie: moh. gij hebt ne bril of wat? daar heb ik u idd nog nooit mee gezien ;-)?

Anoniem zei

mesothelioma support and information!
[url=http://www.mesothelioma-support.org/]asbestos lawsuit[/url]

Anoniem zei

order tramadol online tramadol legal to buy online - tramadol dosage sizes