30.11.07

help

zo tussen de regels door had u al begrepen dat de geneugten van het shoppen mij ietwat vreemd zijn. die shopdégoût heeft zeer zeker zijn voordelen. maar kijk, op momenten als deze, wanneer ge tot het besef komt dat er alleen maar lompe jeansbroeken, flashy t-shirts en verfroemelde pullekes in uw kast liggen, zou ge het toch even anders willen zien.

het zit zo: ik voel de nood aan een schoon kleedje -excuus aan elkeen die zich nu attack heeft opgedaan - maar zou met de beste wil van de wereld niet weten waar kijken. tips? anybody? *help me*

7 opmerkingen:

pierre du coin zei

hmmm, advies van een vent, dus best met een korrel zout te nemen: in de 3suisses staan veel beeldige kleedjes. Of in de damart-catalogus. Daar hebben ze zelfs kleedjes met blote schouders en korte mouwen waar een damarreken is ingenaaid en dus toch lekker warm in de winter. En daaronder in bont gevoerde botjes, euh pantoffelkes...

Anoniem zei

Niet moeilijker maken dan het is, leuke kleedjes verkopen ze in dezelfde winkels als waar ze die makkelijke jeans en pulletjes verkopen. Gewoon naar je vertrouwde winkels en eens rondkijken. Ik koop ze in verschillende winkels.

Anoniem zei

cream. zonder twijfel gaat ge daar uw goesting vinden.

Unknown zei

Alternatief (Ottogracht) heeft ook zeer mooie, leuke én speciale keuze (dus voor elk wat wils)

patricia zei

inderdaad je gewone winkel, mijn favoriet is de Cora, maar ook de zara, al probeer ik die te mijden op zaterdag, en de didi.

gypsy zei

merci iedereen!!! amaai, ik ga er gewoon een shopmarathon van moeten maken ;-).

@pierre: oei, in bont gevoerde botjes?! daar ben ik nog lang niet klaar voor hoor ;-)

Anoniem zei

misschien ne x me mijn madam op zwier gaan? Dan komde gegarandeerd wel me teen of tander thuis...
(en is zij ook content da ze nog ne x in het verre gent etalages kan begapen...)