5.8.06

no way!

stond gisteren te lezen in de standaard
Belgen meest ontspannen chauffeurs
BRUSSEL -Belgische chauffeurs zijn de meest ontspannen bestuurders van Europa. Dat blijkt uit een onderzoek van de RAC Foundation in 23 landen. 55 procent van onze landgenoten ergert zich wel aan het rijgedrag van anderen.
daar geloof ik nu werkelijk ne keer niets van zie. dat van zich ergeren aan ander chauffeurs, ok maar wat gypsy als chauffeur betreft zou ik er niet direct 'meest ontspannen' voor plakken.
geheel terzijds: broer j. is geslaagd voor zijn theoretisch examen. fier als een gieter kan ik met enige trots melden dat dit van bij de eerste poging gelukt is. en voor mezelf: hallelujah, het einde van het chauffeurschap komt in zicht! andere j. nu gij ook nog hé!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik, broer j (den dezen diezijn theoretisch nog niet gedaan heeft), wens voortaan korte broer genoemd te worden. bij uitbreiding stel ik danook voor dat de afgestudeerde broer j vanaf nu de lange broer genoemd wordt. het mag nu voor sommigen nog wat verwarrend lijken maar bij een ontmoeting zal alles duidelijk worden.

gypsy zei

en mijn dichterlijke vrijheid dan?