8.9.06

gypsy labelt

dag lieve lezers, jullie hebben het misschien niet gemerkt, maar gypsy blogt vanaf heden iets geavanceerder. ik kan sinds gisteravond 'taggen'! het ontbreken van die optie bij de oude template was al van bij blogdag nr.1 een klein ergernisje... daarom dus de overschakeling van blogger naar betablogger.
ik heb wel al mijn postjes moeten herpubliceren. ik vermoed dat de drie(!) rss-abonnees daardaar al mijn berichten hebben binnengekregen als 'nieuw' (al ben ik dat niet zeker). if so: sorry! het is voor de goede zaak: ik heb labeltjes nu! kijk, daar rechtsonder...

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Jouw RSS-feed heeft me inderdaad op de hoogte gebracht dat er een kleine verandering geschiedde, maar dat neem ik je in alle geval niet kwalijk. Je blog oogt erg fraai, en dat meen ik.

freaq zei

kan je me beknopt vertellen/mailen hoe je dat precies hebt aangepast? Zit immers al langer dan vandaag met hetzelfde euvel dat ik wil verhelpen...

Trouwens, altijd een stapje voor precies: ik gisteren mijn eerste partijtje squash, jij je eerste echte les :-)

gypsy zei

@smiling cobra: dank u zeer voor het compliment!

@freaq: haha en ik was ook al eerder op die stinkcamping in italië :-)... maar euh, je was wel eerst met die achtergrond!

voor de update zou je om te beginnen moeten overschakelen naar beta-blogger (zie je staan wanneer je inlogt, je moet misschien wel eerst uitloggen om die link te vinden)

meer info volgt wanneer ik op een computer zit met outlook (kan je mail niet openen hier), of anders kan je me mailtje sturen.

freaq zei

Zal zondag of na het weekend al eens beginnen met die beta aan te klikken, ik zie dan wel waar ik uitkom. En als het echt en echt niet meer gaat, dan kom ik mailsgewijs aan uw mouw trekken ak mag!

alvast merci :-)

Anoniem zei

wou ik ook al doen, maar wegens een kleine vrees dat de veranderingetjes in mijn template verloren zouden gaan, nog niet tot actie overgegaan. geen zin en tijd voor gepruts nu.

gypsy zei

@freaq: het wijst allemaal een beetje zichzelf uit hoor, trouwens: ik ben een redelijke pseudo-techneut en als ik het kan... maar mail me gerust als je iets niet vindt!

@pironik: hoewel ik veel ruimte tot verbetering zie, is het bij mij het ook effe gedaan met prutsen. ivm je template: bij betablogger zit er een functie op om je template te bewaren...

freaq zei

Zoals je zelf ook al ontdekt hebt, is het dus idd gelukt en behoorlijk makkelijk op de koop toe :-)