4.3.07

meeloper

met trots kan ik meedelen dat ik zonet les 24 van de start2run reeks uitgelopen heb. als je weet dat die les bestaat uit 10minuten lopen -1minuut wandelen-20minuten (!) lopen, is dat wel redelijk fantastisch ja. gezien het feit dat ik nooit eerder meer dan 1km aan één stuk gelopen zelf, durf ik evy zelfs gelijk te geven: het is een mijlpaal, jawel! oh en dat het zotjes is, dat zou ik ook wel stellen.

misschien klinkt het wat overmoedig, maar ik vind dat ik een beetje van een 'echte' aan het worden ben. gypsy, de hardloopster, als dat niet klinkt gelijk een bel. alleen, zo'n spanneetje, daar ben ik absoluut niet klaar voor.

7 opmerkingen:

patricia zei

Waw!

pierre du coin zei

Dat kan inderdaad al tellen. Il faut le faire.
Ik vind die spannenden broeken wel wreed gemakkelijk. En het is waarschijnlijk geen zicht met die lange spillebenen van mij, but who cares.

Anoniem zei

da's idd gelijk de echte :)
maar ik zou toch ook niet meer zonder spanneetje kunnen ze. al heb ik dan sinds vrijdag weer een manke poot :(

Anoniem zei

Proficiat!

En spanneetjes zijn voor janetten. Voor janetten!

Tjoff zei

Zoals Evy het zegt: "Je bent goed bezig!" :)

gypsy zei

@no butterfly: ja hé... ben er zelf toch ook een beetje onder de indruk van (en ben jij al begonnen?)

@pierre du coin: lijkt me echt wel véél handiger, zo een spanneetje... maar toch, ik durf er echt niet mee buitenkomen.

@pironik: ah dju zo mottig... ik loop nooit langs 't straat, veel te belastend voor mijn gewrichten.

@lou: merci merci! oei dat van die janetten ga pierre niet graag horen ze.

@tjoff: :-) ook nen meeloper misschien? (welgekomen hier trouwens!)

Tjoff zei

Jawel!
Moest je me ooit tegenkomen aan de Watersportbaan, zeg gerust goeiedag :)