3.1.08

2007

owla, er is hier een geheel vrijblijvend stokje van pironik toegekomen! en zo wordt het toch nog lijstjestijd alhier.

3 artiesten die ik in 2007 leerde kennen

heb ik leren kennen in 2007, maar behoren daarom niet per se tot mijn favorieten: (1) mika, (2) gossip, (3) digitalism

in de categorie 'schandelijk om dit nu pas beter te leren kennen' : (1) editors, (2) the kills, en in het prille 2008: (3) beirut.

3 dingen die ik niet licht zal vergeten

(1) het kuis -en verhuisteam dat ons eind april bijstond, (2) de massa's liefde en vriendschap die me dit jaar te beurt vielen, (3) de Grote Veranderingen en alles-wat-dat-met-zich-meebrengt van de voorbije paar maand.

3 stommiteiten/blunders/schaamtelijkheden

(1) wegens zattigheid pletsen met mijn velo op die strategisch uitgekozen plek, ofte knal voor een overvol terras, (2) wegens lompigheid pletsen van het zulleke in dat toch wel vrij deftige café, (3) wegens totally no clue 20 km fietsen over een afstand van 8 km.

3 dingen waar ik trots op ben

oei, trots? op dingen? neen, zo werk ik meestal niet. het feit dat ik nu pas in de verte een ietsiepietsie beetje trots ben op de thesis die ik in 2002 afleverde, zegt genoeg. ik ga nochtans als fiere madam door het leven. of toch (1) iets waar ik geweldig trots op ben: mijn klein broerkes die ongemerkt plots fijne jongemannen geworden zijn. dat zij niet bepaald klein meer zijn, heb ik nu pas in de mot, ja.

3 gekochte dingen

ook op dat vlak viel in 2007 weinig te rapen. 2006 moet het grote aanschafjaar geweest zijn. toen werd gekocht (1) een superbike, (2) een ipod en (3) een huis.

doorgeven dan maar: hebben pierre, wim en christophe dit stokje al gekregen?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind dat heel sympathiek en solidair dat ge er ook een zattigheid bij gezet hebt.

en evenzoveel liefde en vriendschap toegewenst in 2008 ook nog.

elke zei

gosh, blijbaar ben ik als enige niet zat geweest vorig jaar...

Unknown zei

Ik heb het nog niet gekregen, bij deze zal ik het eens aanpakken sie.

Anoniem zei

Super, je verhaal. Ik mocht het mijne al eens eerder doen.

Anoniem zei

@pironik en elke: en van jullie is het evenzeer sympathiek om mij een beetje bij te treden in mijn zatte verhalen.

pironik: veel van hetzelfde!

en elke: welgekomen op mijn blog!

@wim: merci, ik ben benieuwd!

@sietoebie: juist ja, en ik had het nochtans al gelezen...

pierre du coin zei

Opgevangen!