11.1.08

goddelijke combiné

in de subcategorie winterkost.

men neme een worst of hamburger, een savooikool en patatten. apart te bakken, stoven dan wel te koken. vervolgens in klein stukjes allemaal topetegare in een stoofpot bakken met een vetstof naar keuze. op smaak brengen met peper, zout en nootmuskaat.

de carnivoor in mij voegt aan de savooi tevens spekjes toe. lijdt u net als mij aan het hoe-vettiger-hoe-prettiger syndroom, warm de hele zooi dan op in bruine saus (die u maakt van het braadvocht van worst/hamburger).

3 opmerkingen:

elke zei

en dat net voor de middag... So mean... (de stuutjes zien er opeens veel minder smakelijk uit)

Anoniem zei

excuus elke! (ik heb van andere mensen irl krak dezelfde klachten gekregen ;-))

Anoniem zei

en dat het lekker is kan ik beamen want deze combiné werd mij reeds gepresenteerd ... :-)mmm