20.7.06

genieten, maar met mate

genieten dat kan gypsy heel goed. met mate is iets anders. een voorbeeld: de
gentse feesten. dinsdag zou een kalme avond worden. met nadruk op 'zou'. toen gypsy die avond naar de gentse feesten trok was dat enigszins onder lichte druk van het lief. rond 23u klonk het: ik ben bijna naar huis. so far, so good. dat was echter buiten m. gerekend. de snoodaard! had hij intussen een derde irish coffee aangevoerd?! so evil! gypsy kwam er namelijk door. en hoe! opeens kwam -helemaal uit het niets- het plan om tot de allerlaatste te blijven. en der moest plots gedanst worden! en nóg irish coffees gedronken worden! for the record: fan en ik zijn niet tot de laatste gebleven. toen wij rond half 9 vertrokken stond de vlasmarkt nog goedgevuld. vanavond: poging twee. opnieuw zal ik naar de gentse feesten trekken met de idee dat het niet te laat/zatjespatatjes mag worden. ok ok, ik weet dat ik met deze uitspraak sommigen onder jullie nu een déjà entendu bezorg en dat bij anderen op het aangezicht een grijns verschijnt. na mijn vorige débacle is dat jullie goed recht zou ik zo zeggen...

Geen opmerkingen: