12.7.06

gypsy's bereikbaarheid -part two

victorie victorie, ik heb hem nog, versie vijf! dat beetje paniek van daarnet was blijkbaar geheel onterecht!!! jippie!!
zalig gewoon is het dat ik:
-niet naar base winkel moet terten
-niet al dat geld kwijt ben
-niet aan een nieuwe telefoon gewend moet raken
-niet al die nummers moet overtypen
-niet al die nummertjes kwijt ben
-niet de belofte aan broer-lief moet breken
maar wat me nu uitermate content stelt is dat gypsy geen blamage oploopt. ja, want als ge veel kwijtgeraakt durven de mensen soms eens -geheel terecht hoor- meewarig beginnen te doen. zo van "ist weer van dattum???", of (een echte klassieker): "moh t., hoe doet gij dat toch altijd???". neenee, deze dag behoor ik toe aan de normale en deftige grote-mensen-wereld, en staat de boodschap "gij-zult-nog-eens-uw-hoofd-verliezen" niet op datzelfde voorhoofd geplakt. het is er een beetje over, maar bij deze ken ik gypsy toch de pluim van de maand toe! proficiat en houden zo.
Erratum: een meer doordachte natelling leert dat ik nu aan telefon numéro zes zit

Geen opmerkingen: