27.7.06

ma floyd toch

is overal big news, zo ook in de standaard:

Landis test positief
LONDEN - Tourwinnaar Floyd Landis heeft tijdens de Tour positief getest op het hormoon testosteron. Dat heeft zijn ploeg Phonak bekendgemaakt.Volgens het persbericht van Phonak werd het team gisteren door de UCI op de hoogte gebracht van het feit dat er een abnormaal niveau van testosteron/epitestosteron in het bloed van Floyd Landis werd teruggevonden na de zeventiende etappe van de Tour.
mijn reactie bij het vernemen van dit nieuws: neeeejjjjeeeuuuhhhh!! volg ik dan voor het eerst in mijn prille bestaan de tour! supporter ik na zijn spectaculaire inzinking in de alpen fanatiek voor floyd. maar nee, meneer moest testosteron pakken... dju toch, het idoolschap voor nen coureur is van korte duur geweest. hoe ik bij floyd terechtkwam? hij lijkt een klein beetje op mijn all-time-super-hero josh hé. maar dan wel in 't lelijk. en nu ook in 't oneerlijk? da's nog niet helemaal zeker (het b-staaltje, tegenexpertise newaar), maar ik sta hier toch al redelijk klaar om hem van zijn sokkel te sjotten.

Geen opmerkingen: