2.4.07

meeloper

de eerste start2run reeks is -met een beetje vertraging- helemaal uitgelopen! aan mijn tempo loopt ge in een tijdsspanne van dertig minuten geen vijf km uit, maar kom, alle lessen van de 0-5km reeks zijn achter de rug! wow. bij deze een welgemeende proficiat aan mezelf, en dat ik dat nooit vanzeleven verwacht had en zo.

de loopsessie van gisteren was overigens de max. ik denk dat het voor het eerst moet zijn dat ik van zwaar genoten heb van het lopen zelf. het was fantastisch schoon weer én ik had een vaste cadans gevonden waardoor ik nooit zonder adem gevallen ben. ow en wat een roes... zalig gewoon.

nu zou ik niet liever zoals deze felle madam (amaai, respect!) de 5 tot 10 km reeks doen maar euhm for a starter: tijd -er zitten daar lessen tussen van 1 uur. tweedes: dat lijf van mij zou wel eens helemaal in friet kunnen liggen achteraf. dus, wat we gaan doen is dit: het toerke rond *mijnen* vijver is 1,8 km -doel is drie rondekes of 5,4km aan één stuk te lopen. meer zal dat niet moeten zijn.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Super! Doe zo voort... Als ik op regelmatige basis 5 km zou kunnen lopen, zou ik ook al zeer tevreden zijn...

gypsy zei

@alcyon: merci! toch vind ik 5km uiteindelijk redelijk bescheiden, en zou ik dolgraag voor de 10km willen gaan. we gaan naar ons lichaam moeten luisteren, anders gaat het niets meer zijn...

Anoniem zei

Prima zo! En nu volhouden hé! :) Wij zijn vorig jaar in februari beginnen trainen en hebben een paar maanden later al de 20km van Brussel gelopen!
Dus als wij dat kunnen, kan jij dat ook hé :)
Keep up the good work!

Anoniem zei

@the b's: wow, 20 km!!! dit jaar terug?

Anoniem zei

woeps, ik moet de comments ook laten rss'en ;)

jeps, dit jaar ook de 20km gelopen! 't weer en de organisatie waren wel iets minder, maar kom, het is ons gelukt! 't was wel afzien...
hoe lukt het met jouw start2run? :)