17.10.06

gypsy is content...

...als een klein kind. en wel omdat de postbode daarnet dit afleverde:

nu vraag ik me af hoe puberaal een mens kan zijn op zijn 27ste. anderzijds heb ik het lief wel héél blij gemaakt. bij de diefstal vorige week, gingen welgeteld twee voorwerpen met enige emotionele waarde verloren: de simpsons-boksershort die ik hem ter ere van onze allereerste jubilee schonk, en zijn qotsa t-shirt. dat kocht hij een dik jaar geleden, op het meest memorabele concert dat we naar alle waarschijnlijkheid in ons leven zullen meemaken. maar met dat verhaal heb ik sommigen onder jullie al vaker verveeld. we hadden het over hoe puberaal we zijn. kijk der is meer:

inderdaad, voor mezelf heb ik meteen ook zo'n gevalletje besteld. ah ja, met een afhandelingskost van 6 euro kon ik bijna niet anders hé.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

sommigen zijn al content met een "1"-onderbroek uit Carrefour.
Geniet ervan

Anoniem zei

ik probeer een comment te schrijven zonder daarin het woord borsten te laten vall... ai, hit me.

Anoniem zei

PrAchtig! zeer goeje koop, maar of het goedkoop is laat ik buiten de kwestie. Uw ("puberaal") imago zal er ook alleen maar op vooruitgaan met zo'n hip en cool t-shirt gelijk den dezen.

gypsy zei

@anonymous: als ik zo iemand tegenkom, zal ik hem/haar daar met alle plezier gelukkig mee maken
(mag ik misschien weten wie u bent?)

@pironik: ai, ai, zit daar iemand met een tittie-fixiatie :-)?

@lang j: lap, word ik enkele dagen nog een burgertrut genoemd en nu dicht ge mij een puberaal imago toe? ik ben nemeer mee ze...

Anoniem zei

Ik had er (alweer) geen idee van wie of wat die queens of the stone age waren, dus ben ik even op zoek gegaan en zodoende ken ik nu ook de prijs van je T-shirt, maar ik zal het tegen niemand zeggen.

gypsy zei

@smiling cobra: niet goedkoop hé, en evenmin een gewoonte van me om dat bedrag aan een onnozel t-shirt te spenderen. onbetaalbaar was wel de blije reactie van mijn vriend toen ik hem zijn verrassing overhandigde!

Anoniem zei

anonymous is de man uit evergem die zijn paswoord kwijt is...

Anoniem zei

mijn eerste gedacht was "net zo'n mooi boezemke als haar mamaaken" ...!

gypsy zei

@anonymous a.k.a. schuunvoadre: maar ge kunt ook zonder account comments plaatsen hoor -via bolletje 'other', en dan naam invullen in balkje

@mamaaken: seg, wat is da hier eigenlijk! lange j. wist mij te vertellen dat dat ook het eerste was dat bij hem opkwam...

Anoniem zei

Lang gedacht dat Queens of the Stone Age een popgroep was, maar nu valt mijnen euro.