4.9.06

gypsy leest

gypsy leest. en oh, wat had ik het nu graag gehad over het laatste nieuwe boek van zadie smith dat daar staat te blinken in mijn boekenkast. of over in cold blood van truman capote, een waargebeurd verhaal met de staat kansas (!) als achtergrondfiguur. staan al even hoog genoteerd: a long way down (nick hornby), de schaduw van de wind (carlos ruiz zafón), incredibily loud and extremely close (jonathan safran foer).
niet dus. het verlanglijstje stemt dezer dagen immers absoluut niet overeen met de must read lijst. eindwerken zal ik lezen, 13 stuks in totaal. no-no, niet mijn favoriete bezigheid. ha! het moet niet altijd een student met tweede zit zijn die zaagt. maar allez, ik heb er al zes gedaan. nog zeven te gaan...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zit nog te lachen met de 'who the fuck is smiling cobra?' in de commentaren op je strijkmand.
Van de door jou aangehaalde boeken heb ik enkel de Truman Capote gelezen. Ik moet er nodig eens voor zetten, want ik loop hopeloos achter.

Anoniem zei

wahaaaa, ik moet er nog slechts 3 doen!

Nathalie zei

Ik kan eindelijk beginnen lezen, want mijn thesis heb ik deze morgen verdedigd!

Anoniem zei

Eerst Incredibly loud and extremely close lezen!!!! Vree schone boek, grappig en triest tegelijk. 't Is d'er ook de periode voor, nu zo rond 9/11 en al.

PS: dardennen is in orde; ik moet normaal gezien nooit op zondag werken. Juicht allen!

gypsy zei

@smiling cobra: jaja dat is ons ruth ten voeten uit :-). heb ik het goed begrepen dat jij een collectie van 12.000 boeken bezit?? dan zou ik maar niet té veel achter geraken

@lange j.: oe, gij had er toch nog maar twee??

@nathalie: enjoy!!

@misel: juij, *doet vreugdedansje*, ge kunt mee naar de dardennen!!!! en mag ik dat boek eens lenen van u? oei of moet ik eerst dat van die cowgirls teruggeven -nog niet kunnen lezen...