28.10.06

gypsy's-goed-nieuws-show

twee items vandaag in de goed-nieuws-show.

beginnen we met tdz en w. tdz is één van de eerste lezers van deze kriebels hier, en gypsy kan u mededelen dat zij vandaag (eindelijk) op reis naar nepal vertrekt. het is de derde, goeie poging. enkele jaren geleden stond ze zo goed als gepakt en gezakt klaar om aldaar vrijwilligerswerk te gaan verrichten, maar toen stuurde de sars-epidemie haar in plaats daarvan naar onherbergzame gebieden in mexico (zo ging het toch hé). later waren het de ongeregeldheden die de geplande nepalreis in de weg stonden. en vandaag is het dan eindelijk gelukt! bij deze wenst gypsy jullie een onvergetelijke nepal-ervaring toe. geniet ervan, wees voorzichtig en tot binnen 20dagen... *zwaait richting nepal*

en dan gaan we nu over naar ons tweede goed-nieuws bericht van de dag. een andere trouwe lezeres, ons ruth, heeft gisteravond aan haar collega's een afscheidsdronk aangeboden. hiermee zijn zij officieel haar ex-collega's geworden. en maandag geeft ze een welkomsdrink op haar nieuw werk (info ter zijde: ons ruth is een rappe). nu ja, die welksomsdrink zal allicht niet voor maandag zijn, maar feit is wel dat die dag haar tweede carriere aanvang neemt. proficiat meiske!!! en euh sta me toe te zeggen: it was about time. we zijn blij dat uw pendelbestaan vanaf overmorgen verleden tijd is. veel succes en gypsy duimt voor u, heel hard zelfs!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ken beide personen niet, maar toch een voorspoedige reis gewenst aan de één en een fantastisch leuke nieuwe job aan de ander.

Anoniem zei

Ik ken ze evenmin, maar sluit me aan bij de wens van Young Crazy Fool.
Ik bewaar geen al te goeie herinneringen aan Nepal, maar daar schrijf ik ooit weleens over.

gypsy zei

@young crazy fool: dank u wel, ze kunnen uw geduim gebruiken!

@smiling cobra: ook merci! je maakt me nu wel nieuwsgierig...

Anoniem zei

allee ruthjen, als dat geen goed nieuws is! we duimen voor een grote verbetering en gezien het ex-pendelbestaan misschien er boven op een vooruitgang in uw sociaal bestaan.
voor de nepalreizigers een mooie, boeiende reis; gisteren toevallig nog een reportage over gezien en het ziet er daar prachtig uit; het bestaan is daar blijkbaar een hoop intenser dan hier in ons belgenland. ja smiling cobra; ik moet het van tv hebben want ben daar (tot nu toe) nooit geraakt.