23.10.06

stress

neen, het gaat gypsy echt niet af, die stress. nu ik het zo eens overschouw, is de laatste maand redelijk dolletjes geweest. en dat mag eens beginnen ophouden. maar eerst MOET ik voor het werk een paar héél belangrijke losse eindjes afgewerkt zien te krijgen, MOET ik ivm onze aankoop allerlei papiertjes regelen en MOET ik dringend eens wat orde scheppen in mijn administratieve warboel. kwestie van een paar onnozele kopzorgen te kunnen deleten. aargghh, laten we hopen dat snel wat kalmer wordt op het arbeidsfront, of beter: dat gypsy wat stressbestendiger wordt.

7 opmerkingen:

pierre du coin zei

't is hier ook ongelooflijk stressen op het werk met als resultaat dat ik eigenlijk thuis ook nog een pak dingen zou moeten doen maar dat tegen een uur of negen het vat af is...
Maar we leven op hoop want volgende week een weekje verlof.

Anoniem zei

misschien een idee van stresskonijn numero uno (van wie zou ge't hebben denkt ge?) mijn remedie is : leg een lijstje van prioriteiten aan en werk dat systematisch af; komt er ondertussen nog wat bij = geen paniek !!! ge schuift dat dan maar tussen of beter achteraan op je lijstje; al geprobeerd?

Anoniem zei

Stress went wel. Gewoon niet teveel ineens willen en af en toe een kleine pauze inlassen zodat je het overzicht niet verliest.

Anoniem zei

ge moet al niet denken :"Wat gaan we vrijdag eten?" wij verwachten ulder...weer een pak stress afgeschud!

gypsy zei

@pierre: geniet van uw verdiend verlof!!! ga je op reis?

@mamaaken: ja, een lijstje dat heb ik. maar het probleem is dat er alsmaar vanalles bijkomt...

@young crazy fool: ja dat gebrek aan overzicht is eigenlijk het probleem. en ook: met 15 dingen tegelijk bezig zijn. niet gezond...

@schuunvoadre: *juijjj!!!*

Anoniem zei

dringend tijd maken om es ferm door te zakken me dezen homie hier...

gypsy zei

@gnoerft: dat zal wel zijn dadde!! bring the w. on!