20.10.06

lukaboycot

ons luka heeft sinds kort een nieuwe tactiek toegevoegd aan het reeds omvangrijke arsenaal waarmee ze me al eens boycot in mijn werkijver. dat ze in mijn nek komt hangen: fine, dat ze zich op mijn toetsenbord komt flaneren: ook fine. maar nu gaat ze me toch te ver. heeft ze recentelijk het draadje van mijn hoofdtelefoon ontdekt. hilarisch om te zien hoe ze daarmee een gevecht van leven op dood lijkt te leveren. het beest gaat helemaal uit het dak. die strijd levert uiteraard niet veel op, behalve dan dat mijn oren zowat van het hoofd gerukt worden. en dat is minder grappig, you stupid animal!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Har har har. Katten zijn soms precies kleine kinderen he. Alleen iets eleganter in hun bewegingen :)

Anoniem zei

Mijn 3 exemplaren hebben mijn bureau als hun favoriete stek uitgekozen. Het valt niet te beschrijven hoe ze mij tijdens het werk hinderen en ik zou het van niemand verdragen ... maar zij mogen.

Anoniem zei

Katten zijn sloebers. Toen ik nog thuis woonde was er één kat die erg verlekkerd was op de het witte kabeltje van mijn oortjes van de iPod. Twee stuks heeft hij vernield.

Anoniem zei

misschien even de muziek van K3 opzetten ...:))

Elsbabbel zei

Laat Luka met haar poezenpootjes eens over uw klavier flaneren en post vervolgens het resultaat onder de titel 'Poezenpost'.
Het problem met de hoofdtelefoon kan je oplossen door er Rammstein door te laten drammen tenzij het een rockbeest is natuurlijk...

gypsy zei

@alcyon: mmm, elegant? niet helemaal in luka haar geval :-)

@smiling cobra: hier hetzelfde eigenlijk. ik zou dat 'stom beest' voor geen geld van de wereld willen missen

@anonymous: we spreken niet voor niets van 'kattenkwaad', denk ik vaak op zulke momenten.

@cursief huigje/elsbabbel: dank voor de tip, maar ik moet de muziek in kwestie ook nog kunnen aanhoren hé.