30.10.06

november = jubileummaand = feestmaand

stonden september en oktober 2006 soms tot vervelens toe in het teken van onze aankoop, dan zal hier de komende maand de viering van twee jubilee's regelmatig ter sprake komen. de ene is al wat gewichtiger dan de ander, en zal ongetwijfeld uitvoeriger gevierd worden -en dat komt niet alleen doordat de tijdsspannes gevoelig verschillen. ah ja, wat we te vieren hebben?


ewel, in de eerste plaats het bestaan van deze blog. eind deze maand zal gypsy er 6 maanden op los aan het kriebelen zijn. en dat verdient een beetje aandacht, niet? wel eigenlijk biedt het mij de gelegenheid dat kriebelen eens te evalueren, de pro's en cons op een rijtje te zetten, het hoe/wat/waarom te verantwoorden -wie weet verleidt het mij tot enkele ontboezemingen. een feestje valt evenwel niet te verwachten.

wordt wel uitbundig gevierd: de jubilee met mijn lief, ook al eind november! in dit geval vallen dan weer minder ontboezemingen te verwachten. dat ik mijn lieve fan doodgraag zie, en hij mij ook, behoeft weinig woorden. hoewel de feestelijkheden vooral plaats vinden buiten deze cyberspace, kan ook deze heuglijke viering niet onopgemerkt voorbijgaan... tja, wat gypsy's gedachten beheerst, is wat u te lezen krijgt.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

als mamaaken wil ik de eerste zijn om jullie een dikke proficiat wensen; jullie zijn een prachtkoppelken en ik denk wel dat ik het kan weten ... ik wil jullie dan ook al het beste toewensen in de toekomst en 'k zou zeggen "boert gunder maar vooruit zoals jullie bezig zijn"
wat de kriebels betreft is dit voor mij een extraatje wat betreft de dingen die dochterlief bezig houden; daar kan ik alleen maar blij om zijn en hopen dat het een blijvertje is.

Anoniem zei

ik hou mijn felicitaties al klaar voor op de gepaste momenten. met die referentie van mamaaken kunnen we nu wel zeker zijn dat de felicitaties goed terecht zullen komen. ik zal wel mijn eigen drank meebrengen. euh hier naar de pc.

Anoniem zei

Ik heb het kanon al klaargezet om de festiviteiten met het gepaste aantal vreugdeschoten de nodige luister bij te zetten.

gypsy zei

@mamaaken: allez merci, *bloost* een beetje...

@pironik/smiling cobra: merci, merci!!

Anoniem zei

Waaw, op de eerste dag van jullie feestmaand, schrijf ik m'n eerste comment, heerlijk vind ikzelf! Bij deze mijn gelukwensen aan jou 6mnd oud 'Bloggertje', dat hij nog lang mag leven...

En

...dat ik mijn lieve fan doodgraag zie, en hij mij ook, behoeft weinig woorden...

Deze zin vind ik zoooo mooi, zoooo oprecht klinken!!

Geniet van de feestmaand, geniet van elkaar!!!

Dikke zoen,
Céline

gypsy zei

moh céline, zoooo lief!!! als eerst comment ever kan dit wel tellen hé. kus terug.