30.8.06

druhuk!

amaai, september is nog niet begonnen en gypsy weet al nemeer waar haar kleine hoofdje staat. het wil namelijk dat er in de maand die nog moet beginnen, vanalles op stapel staat.

als daar zijn, in de categorie leuk:
  • lang weekend naar praag (!) voor trouw numero quatro. u vraagt hoe wij voor een trouwfeest in praag terechtkomen? ewel, om een lang verhaal kort te maken: neef yassine is geboren en getogen in algerije, heeft dan gestudeerd in belgië, om met zijn know-how vervolgens naar booming ireland te trekken. nu is hij dus woonachtig te dublin (we komen er bijna, in praag), alwaar hij zijn lieftallige simona, een praagse deerne heeft ontmoet. en zo geschiedde, dat gypsy naar het buitenland mag voor een trouwfeest. jochei, leve aan mijn uitgezwormen familie.
  • laatste en vijfde trouw van het seizoen zullen we missen (sorry!) doordat op datzelfde moment ons fietsweekend in de ardennen aan de gang is. en dat staat helemaal in het teken van lange en korte j. hun verjaardag. spreekt tot u het organiserend comité van dat gebeuren. hoewel, de eerlijkheid gebiedt me te vertellen dat het comité intussen ferm uitgebreid is. dank aan m. die de fietsroutes met tussenstops aan bierbrouwende abdijen zal verzorgen. dank ook aan fan, m. en k. om in te staan voor de fourage. en aan jullie, lieve lezers, vraag ik om dan nu reeds te beginnen duimen zodat het een beetje droog blijft eind september. of anders mogen jullie altijd nog tips geven voor het plan b: spelletjesweekend in de ardennen. trivial, playstation en karaoke-bar zijn reeds voorzien.
wat de categorie minder leuk betreft, houd ik het erbij dat er een bergje van werk te verzetten valt, 15 dingen tegelijk en dat soort zaken (yuk). en moet u weten, gypsy is sinds vandaag haar stem kwijt. heeft een kanjer van een keelontsteking. maar euh, always look on the bright side: september is nog niet begonnen... excuses als u nu met een *tudum, tu-dum, tedum, te-dum* deuntje in uw hoofd zit.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

maar meiske toch, zo druk (zo spreken moeders nu eenmaal. zal ik ne keer langs komen om u te soigneren? hierbij misschien een invitatie om donderdag met mijn schuunzeun te komen eten??? kan ik hiermee mijn steentje bijdragen?

gypsy zei

ik kom! vraag het nog aan uw schuunzeun

Anoniem zei

Waarom trouwen mijn familieleden en vrienden toch altijd in van die godvergeten Vlaamse dorpjes. In Praag kunnen ze toch veel mooiere foto's maken!

Anoniem zei

ik zie het zeker zitten om donderdag te komen eten. Free food! Da sla ne mens nie af!

Anoniem zei

Senegal, Gambia, Italië, Praag, Dardennen... you worldtraveller you ! Maar geniet ervan: hoe meer, hoe beter. En al da werk ? Zoals je zelf zegt, we zijn nog altijd augustus :-) (en tegen september ga je opnieuw een paar daagjes in turbo-stand, je bent daar goed in)

gypsy zei

@tdz: 't is eigenlijk een beetje decadent hé. ma ja, nu het nog kan :-)