26.8.06

feestweekend

hierbij verklaar ik openlijk de oorlog aan mijn weegschaal. fantje: verstop dat spel! alsublieft! neenee, lieve lezertjes, der hebben zich ten huize van fannimus, luka en gypsy geen rampen voltrokken. de tristesse, die één en ander te maken heeft met het almaar stijgende lichaamsgewicht, bevindt zich nog steeds op hetzelfde, aanvaardbare peil. lastige uitspraken als: "fan, kvoel mij dik", zijn tot een minimum beperkt.
dat zal helemaal anders zijn, vrees ik, na het feestweekend waar we ons middenin bevinden. allemaal goed en wel, maar dat er zwaar en te veel geboeft zal worden, is een vaststaand feit. en, zoals als u eerder al kon lezen, is 'genieten' gypsy's middle name; 'met mate' is dat echter niet. staan op het programma:




gisteren, vrijdag. j.'s verjaardagsfeest, een feestje op U tegen te zeggen want: (1) die mens is deze week op tram 4 gestapt, waarvoor nog ne keer een dikke proficiat!!, (2) kokkin van dienst, jeugdvriendin m., heeft ooit een opleiding gevolgd aan spermalie, en jarenlang het mooie weer gemaakt in de keuken van feestzaal mimosa. dat meisje weet hoe ze een feestdiner in elkaar moet boksen. en inderdaad, als start van het feestweekend van excessen kon het tellen.
straks gaan we naar trouwfeest nummer drie dit seizoen. *gypsy duimt dat het droog blijft*. jochei voor collega k. en zijn lieftallige n!!! ons dilemma: gaan we met de fiets of te voet? het trouwfeest bevindt zich op welgeteld *zoekt het even op via mappy* 950 meter van ons deur! waarvoor dank aan de trouwers, er zullen zich op vlak van het bob-schap alvast geen discussies voordoen.



zondag. familiefeest bij de debaeckes. gelukkig betreft het een kouwe pla. ah ja, aline: uw kaartjes zitten al in mijn sjakosj, klaar om uit te delen onder de gentenaars. en ooh kijk, wie zie ik daar in de verte komen aandraven met een pakje kaartjes? jewel, het is lien.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Werkt die vriendin van u nog in de Mimosa, dé feestzaal van Eeklo? Mijn broer werkt daar ook, hé!

gypsy zei

neen, ze heeft een carrière-switch gemaakt en werkt nu op een internaat in brugge... maar ik geloof dat je haar wel kent, rara :-) ze woonde r.o. de tekenschool