17.8.06

gypsy squasht op niveau

mijn laatste nieuwe hobby is geen onverdeeld succesverhaal. van alle squashpartijen heb ik er nog geen enkele met een vreugdedansje mogen afsluiten. groot was de nederlaag (en smart) tegen enkele van de mede-toffe-toetsers*, roeier m. en het lief. neen, over een natuurlijke flair beschikt gypsy niet wanneer er een racket bij komt kijken.
maar daar komt verandering in zie! sinds enkele dagen sta ik officieel ingeschreven voor de "initatiecursus squash: u vriendelijk aangeboden door 't stad gent". wat deze spoedcursus precies zal opbrengen is niet geheel duidelijk. wat ik wel volledig voor mij zie is dit: haha, in your face die verre ballen, marsipanlover r.! gedaan met punten winnen op de opslag mijn allerliefste fannimus! geretourneerd zullen ze worden die lepe korte flutballekes (ja ik kijk naar u m.).
nu ja, pijnpunt numéro uno (de conditie) zal er niet mee verholpen worden. zijn daar ook nog: gebrek aan reactiesnelheid en een overvloed aan lompigheid. maar blijven streven doen we. mark my words: dat vreugdedansje komt er!
*de toffe toetsers = volleybalploeg

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Om mij te verslaan is er meer nodig dan een 'initiatiecursus'!
Maar ik gerust wat trainen met u...

Anoniem zei

Ge kunt anders altijd tegen mathilde of pauline spelen, vreugdedansje gegarandeerd...