28.8.06

manic monday

voor zij die minder vertrouwd zijn met de wondere wereld van de blogosfeer: op maandag doet half bloggende vlaanderen mee met de 'manic monday' vraagjes bij lilith. leuk! vragenlijstjes! vandaag: het ienterweb.

Wat zou je liever opgeven: je televisie- of je internetaansluiting?
Dat is geen moeilijke: de tv-aansluiting, die hebben we simpelweg niet. Wel bezitten we een klein teeveetje met een antenne waardoor we één, canvas en teletekst kunnen ontvangen. Dat zou ik moeilijk kunnen opgeven.

Wat was je eerste internetervaring? Herinner je je de eerste website nog die je ooit bezocht?
Dat was in 1998 tijdens het uitwisselingsjaar in de vs. De eerste website allertijden herinner ik me niet meer, maar wel dat ik me vrij snel een yahoo-account aangeschaft heb. Heel handig hoor als je quasi niemand hebt om naar te mailen. Dat mailen was toen nog niet helemaal ingeburgerd.

Waarvoor zou je het internet niet meer kunnen missen?
Om te mailen. Verkies ik boven het bellen/smsen.

Welke websites bezoek je elke dag minstens één keer?

Wat heb je je laatst online gekocht?
The Kooks, Live at the Astoria (ep), via iTunes

Geen opmerkingen: